27.7.08

Marilah kito bermuzakaroh...



Hey adik abe, kakok mokcik semuo...maghilah kito dok bermuzakaroh..tok kigho parti cap apo..agar kito umat Melayu di Malaysia ini buleh bersatu. Apabilo kito bersatu makonyo musuh kito segalo syaite de iblih, kapir de yahudi dapat kito tentenginyoooor!! Sebate lidi mudoh dipatoh, ake tetapi segengge lidi hok doh jadi penyapu tok mudoh dipatohkeeee !!Bah kan buleh pulok menyapu segalo sampoh-sampoh supaya persekitere jadi bersihhhh...

-raduan norudin-
shamelin perkasa

8 comments:

Anonymous said...

kenapa khairy?

Anak Zon Bot said...

SEBAB NAK TACKLE ORANG PAS KENE ADA IMEJ AGAMA SKIT...

KJ (kuda jantan) said...

tuan raduan..

gambar KJ tu gambar betul atau sekadar gambaran / illustrasi pelukis?

KJ (kuda jantan) said...

sekali pandang macam serban sekolah pondok... tapi dua kali pandang macam serban benggali roti...

kejor yop kejor said...

serban tu molek...tapi bila duduk kat atas kepada murakbalin KJ tu dah nampak macam serban benggali roti...

Raduan said...

serban tersebut ilustrasi saya sahaja. tak salahkaaan..?

raduan

kj (kuda jantan) said...

salah tu tidak la.. tapi berdasarkan personaliti si KJ tu adalah lebih sesuai kalau tuan lukis tanduk di kepala beliau tu... lebih cute..

anak permatang pauh said...

BN dah umumkan nama calon mereka untuk menentang Anwar Ibrahim di Permatang Pauh.. Dato' Arif Shah bin Omar Shah..

Org kata dia ada kelebihan sebab boleh berbahasa Mandarin dengan fasih..So ini merupakan satu kelebihan khususnya dalam menarik minat org Cina..

pada aku..SO WHAT? Chua Soi Lek pun fasih jugak berbahasa Mandarin dan mampu menarik perhatian masyarakat Cina..Tapi lihatlah apa yang dia dah buat?