5.8.08

Terapi Nyanyi

Semua orang boleh nyanyi untuk menghiburkan diri sendiri. Samada sedap atau tidak itu bukanlah ukuran. Yang penting sipenyanyi boleh melepaskan 'luahan rasa'. Jika dikurniakan dengan kebolehan bermain alat muzik dan suara yang sedap, itu satu kelebihan, boleh menghiburkan orang lain pula. Menyanyi adalah terapi....
video

19 comments:

kawan rosman said...

macam kenal je gitaris tu..aku tak tau pulak dia pandai main gitar.selama ni aku ingat dia pandai main bola tampar je.

putrizmia said...

ermmm,mamat rosman tu mmg ar..die mmg suker berkaraoke x tau ke?
hehehehe
bkn setakat main bola tampar je..badminton leh boling leh
apa2 aje ar
hehehe
tp dia nyanyi lagu tu utk saper ler agaknyer ek?
mcm ada makna jer lagu tu kat dia...
feeling abis nmpknyer!!!hehehehe

kawan rosman said...

lagu tu untuk siapa lagi kalau tak untuk BAKAL ROOMMATE dia..

sedap jugak suara dia..suruh la dia masuk MALAYSIAN IDOL..gerenti serba salah si paul moss nanti..

putrizmia said...

utk bakal roommate dia?saper ek?adakah aku mengenalinya?hehehe

MALAYSIAN IDOL?Paul Moss serba salah ke @ rasa bersalah hehehehe..Entah ar mamat ni low profile sgt..ms blaja dulu pun mcm tu...

pastu ada lak member aku ni kata mamat ni terlalu misteri!!!
entah apa yg misterinyer pun aku x tau ar....aku tgk biasa jer!hehehe

Raduan said...

Rupa-rupanya ramai peminat Rosman ni ye...? Beliau Artis Serbaboleh..Selain bermain bola, rugbi, badminton, gitar, sex..sofon, karaoke, karom, boling...beliau juga pakar dalam pancing-memancing. Ikan atau 'siapa' yang dipancing hanya dia yang tahu..

-Gua dan famili mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat....(kemudian umum)...(kasi suspen skit)...-

putrizmia said...

memancing adalah hobinya yg memang dah sebati dgn dirinya..hehe..tu ar psl mamat sorang ni mmg berbakat habis...ramai ke peminat dia?
mungkin kot...ramai gak yg bgtau dia ni ramai peminat...ermmm..mengalahkan pelakon dan penyanyi ar dia ni..walaupun dia artis yg x pernah masuk tv tp dia tetap digelar artis..hehehe
apa yang suspennyer sgt tu?tp rsnyer sumer dh tau kot..
Hehe..sama ar di kesempatan ini sy pun nk mengucapkan Selamat Bakal Pengantin Baru...hehehe jgn marah ar en.Rosman

kawan rosman said...

MISTERI? misteri macam MISTERI NUSANTARA ke?

kat opis aku ada sorang staff yang misteri jugak...dia datang punch in jam 8.30 pagi..dalam pukul 10 pagi pegi minum dan tak balik2 sampai la pukul 4 petang... lepas tu punch out jam 5.30 petang dan terus balik.. misteri kan? ke mana dia pegi di antara jam 10 pagi hingga 4 petang tu?...

harap2 rosman tu bukanlah tergolong dalam golongan misteri sebegitu...

putrizmia said...

Rosman tidak tergolong dlm misteri yg sebegitu...tp misteri yg lain...hanya aku dan member aku jer yg tau...hehehe
tp bg aku sumer tu biasa jer..bg budak AD yg berbintang LIBRA mcm kami..hehehe
Biarlah Rahsia!!!!!!

kawan rosman said...

suruhlah si rosman tu buat album.. aku mesti beli yang asli dan original..bukan satu, bukan dua tapi tiga sekali aku beli..satu simpan kat rumah, satu simpan kat dalam kereta dan satu simpan kat opis..

tapi bila dah beli sampai 3 tu kena la bagi diskaun..ye tak?

minat kat rosman said...

MAN!!!

LAGU TIGA KUPANG SATU!!!

putrizmia said...

hehehe..ramainyer peminat rosman ni ek...x sangka plak aku..ermmmmm...rosman!rosman!
nak beli sampai 3 album skali lak tu..bukan main sukernyer die ni kat rosman tu....ermmm!!!!apakah keistimewaan si rosman ni ek?sampai cengitu skali peminatnyer!!!!

kawan rosman said...

keistimewaan rosman ialah terletak pada kumisnya yang misteri itu... HA!! HA!! HA!!

minat kat rosman said...

betul tu.kalau berkumis kita panggil dia MAN.tapi awas..jangan dicukur kumis itu sebab kalau tanpa kumis kita tak panggil MAN tapi akan panggil ROS... kwang..kwang..kwang..

radzuan radzwil said...

hebat beliau menyanyi.. bila nak post aksi beliau mengaji pulak?

kejor yop kejor said...

tuan raduan..

ucapan apa untuk rosman tu? suspennya.. ucapan selamat pengantin baru atau ucapan selamat masuk jawi?

putrizmia said...

wah2wah..semakin ramai nmpknyer peminat rosman ni...hehehe...
mgkn betul ar kot pasal kumis tu...tp kalau xder kumis pun apa salahnyer...sesekali kena gak tukar imej dan nama...asyik pggl MAN jer...boring gak...sesekali apa kata kita pggl dia ROS...HAHAHA..sedap gak...

radzuan radzwil said...

bila abang ROS nak bukak KELAB PEMINAT? jangan lupa hantar kat aku satu borang ye..aku nak jadi ahli seumur hidup..

aman310 said...

salam sumer...
erm,,,,dah lama dok baca2 jer...erm..ni tuan pyer badan ni nak komen skit...
Putrizmia: amboi2....banyak nyer dia komen erk...huhuu....macam tau2 jer sumer erk...hehehe
kawan rosman: erm..bila lagi nak datang umah bagi ceramah penerangan,,? heheh
Minat kat rosman: erm..laki ker pompuan?
heheh..kalau ppompan ok ar jugak..hehehe
Radzuan Radzwill: erm...nanti kalau dah kuar single nanti aku bagitau k...beli jgn tak beli erk...
hehehe

anyway...
lagu tu sajer2 nak menghiburkan hati yg tengah banyak sgt kerja sebanrnya...layan jugak ar lagu tu..
ernm...dasyat jugak lagu berhantu tu erk...
hhuhuh

putrizmia said...

erm!!!dh agk dh...lepas ni nk jd misteri balik ler!!kn dh kenal!!