2.9.08

Blogger no 1 saya....

Mungkin beginilah rupa kulit bukunya...

Semenjak saya mengenali blog, blogger yang menjadi kegemaran saya no 1 ialah Dato A Kadir Jasin. Saya pernah menyuarakan pendapat kepada DAKJ supaya membukukan semua artikel dalam blognya supaya dapat dikongsi oleh umum. Bukan semua orang mampu mengakses internet untuk membaca tulisan DAKJ. Jika seseorang mampu melayari internet pun belum tentu ia akan berteleku untuk menghadap komputer membaca ratusan catatan yang pernah di simpan oleh DAKJ dalam blognya. Melalui pembukuan kerja-kerja pustaka dapat dijalankan dengan sempurna. Sebagai penghargaan kepada peminat, pembaca dan pemikir seharusnya DAKJ memulakan kerja-kerja membukukan artikel beliau yang hebat itu. Walau bagaimana pun kulit buku di atas hanya imaginasi saya sahaja.

1 comment:

abe MIE said...

blog che det lagi bagus... perjuangan dan pengalaman...

KJ hanya pengalaman sahaja...orang punya pengalaman