12.9.08

Hari Ini Hari Apa Bang?

Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap."Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan kegiatan seks. Dua kali seminggu sahaja. Untuk memudahkan mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang bermula dengan huruf S, Selasa dan Sabtu," saran doktor.
Akan tetapi pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, sisuami tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang tidur sehingga isterinya terjaga.
"Hari ini hari apa bang?" tanya si isteri.
"Sumaat"

7 comments:

dato' lee chong wei said...

HAHAHA!!
LAWAK OF THE YEAR!!

Senin,Selasa,Sabu,Shamis,Sumaat, Sabtu,Sahad..

cabey said...

macam terkena kat tuan punya citer jer ...teman agak-agak jer betoi ker yop......

aman310 said...

heheh,,,besh,,baca plak time lepas semayang sumaat,,,huhuhuh,,
keep it up bro..
leh gelak reramai...

putrizmia said...

hahaha!!lawak giler,,agaknya suami dia sengau kot tu yg sumer hr dia sebut bermula dgn huruf 's'..wa kakaka...

Ayoh Nik said...

sa sa sa sa sahab ismail..selakar setul slah sawak saduan sali snih..sade se satut sumer sari sahad sampai senin sadi s s... sa sa sas a sasa sa saharudin tambi setul la..

Anonymous said...

wow...tak tahan sisuami tu ye?
layan kelakar macam ni best juga kalau nak dibandingkan dunia politik malaysia yang celaru marba.

sarjan hassan

wan said...

kepada sesapa yg baru kawin tu..bolehla dipraktikan ek..xpyh ckp hari..ko ckp jer..ahaks..ditujukan kepada aman310..jgn mare..balik jer temerloh..