13.9.08

Ini kerja kamu ye?...

Baru saya tahu kenapa bateri kamera saya selalu wit.

Seorang jadi pengacara, seorang lagi jadi jurukamera....

8 comments:

wan said...

ANDA BEBRBAKAT...(IKUT MCM IKLAN FAIR&LOVELY)apernyer yob...transformer peginyer...menyerongen jer...

Ayoh Nik said...

wak raduan...bahagia nampak!layan karenah anak anak!!!

R@duan said...

Baru saya tahu kenapa bateri kamera saya selalu wit. Rupanya dua orang anak saya asyik menggunakannya ketika saya tiada. Seorang jadi penngacara dan seorang (yang perempuan) jadi jurukamera. Hasil karya mereka berdua ini saya paparkan untuk simpanan di alam siber....

armmean said...

haaa..ni la org kata, "like father like son"..huhuhu..ade bakat cam abahnyer nih..

jawa peranakan said...

WAH!! Tak lama lagi harga barang makanan berasaskan pertanian dijangka akan turun mendadak & masalah kekurangan bekalan komoditi tersebut di dalam pasaran pasti tidak akan berulang lagi apabila rombongan Ahli Parlimen kita yang jumlahnya berpuluh-puluh itu akan pulang dari Taiwan bersama-sama ilmu pertanian yang hebat dan canggih untuk diajarkan kepada petani2 di kawasan masing-masing dan juga kepada pegawai2 di Jabatan Pertanian..

Situasi ini juga dilihat mampu mengurangkan kadar kemiskinan di kalangan petani..
TERIMA KASIH YANG BERHORMAT!!!

PS-Sambil2 belajar bercucuk tanam tu,cuba Yang Berhormat sekalian perhatikan bagaimana Taiwan menguruskan ladang ternakan babi mereka..

APA?! TAKDE SATU PUN LADANG TERNAKAN BABI DI TAIWAN?!

Memang la..Kerajaan Taiwan,Hong Kong dan Singapura tidak membenarkan penternakan babi di negara masing2 sebab kotor dan boleh mengundang penyakit..

Tapi org Cina Taiwan,Hong Kong dan Singapura makan babi..Jadi dari mana diaorang dapat bekalan?

DARI MANA LAGI?! DARI MALAYSIA YANG ISLAM HADHARI DAN NAK JADI HALAL HUB DUNIA NI LA... HA!! HA!! HA!!

putrizmia said...

kalau dah ayahnya artis,anak pun berminat nk jd artis..tak kemana tumpahnyer kuah kalau x ke nasik...hehehehe!

Anonymous said...

kalau kuah tumpah ke roti canai pun bleh jugak..

cabey said...

bii bukan lagi kuah tumpah ke nasik nii ...nii orang nak tumpah(masuk) dalam kuah laa nii.... kes naya la yop...nengok kan rupenyer adeler sket macam ayahnyer..