18.9.08

JADI PELAKON KONON....

berlakon untuk penutupan bulan kemerdekaan Sekolah Kebangsaan Seri Bintang Utara, KL

11 comments:

cabey said...

jadi pelakon x per... jgn komunis dh laaa...atau nk jadi ejen perisik mcm James Bond 007

pok nik said...

bakal RAMBO tuh..

R@duan said...

anaka saya ni sekejap nak jadi askar, sekejap nak jadi transformer, sekejap nak jadi Bidaman, sekejap nak jadi Kungfu Panda, sekejap nak jadi pelakon,....

mamat khalid said...

awal2 dulu cita2 saya nak jadi yb! nasib baik di selamakkan oleh insiden kena tangkap sbb merokok! :-)

R@duan said...

OI KAWAN-KAWAN...!!
TENGOK LA SAPA YANG KAT ATAS NI...
MAMAT KHALID OOO..
JANGAN JELOUS..!!

jawa peranakan said...

WOOOO!!!

ZOMBI KAMPUNG PISANG!!!


abg..bila nak buat cerita ZOMBI KAMPUNG PISANG II?

kalau buat cerita ZOMBI KAMPUNG PISANG II..taruk la watak JAWA 1.. barulah dikatakan PERPADUAN TERAS KEJAYAAN..sejajar dengan tema hari kebangsaan tahun ni..

putrizmia said...

pergh bangganyer dia!!!best la tu..senyum sorang2 la tu..sbb seronok sesgt mamat khalid ada kat ats tu....

staff gomen said...

mamat khalid best..

tapi kalau dapat dato ksu masuk blog lu ni..lagi gempak bro..

Nik said...

mike mignola post kat bloq ambe rilek er....hehe..

cabey said...

di dunia nii pun kita pelakon..melakonkan watak yang tlah diberikan pd kita sejak lahir ke dunia..jd kalu baik lakonan kita maka baik lah anugerah yang bakal di terima klu buruk siap laa engkorang.. sendiri tanggung laa..

mamat parang kontot said...

cabey..

bagaimana pulak dengan pelakon2 dunia yang berjaya menjiwai watak2 jahat seperti tukang samun, tukang bunuh, tukang rogol, tukang tak solat, tukang pemimpin rasuah dan sebagainya?

lakonan mereka amat baik dan berkesan..apakah akan ada anugerah hebat untuk mengiktiraf golongan ini?