28.10.08

BILA SAMPAI GILER NYA...

Lagu Geng Labon ( hak cipta dipelihara oleh kedua ibu dan bapa)

Geng labon
Macam macam cerita
Cerita apa saja
Cerita apa saja
Apa saja
Apa saja

Aaa aaa aaa hey

Geng labon
Memang banyak labon
Bukan sekadar labon
Untuk diri sendiri....menilai diri, insafi diri...

Geng labon
Macam macam cerita
Cerita apa saja
Cerita apa saja
Apa saja
Apa saja

Renungi dunia
Ada sandiwara
Realiti dan fantasi
Bahagiakah disana...kat sana, kat sinun

Geng labon
Memang banyak labon
Bukan sekadar labon.
Untuk diri sendiri... menilai diri, insafi diri...

Lagu / lirik/nyanyi by TaukeWarung, Adi, WanTheWindz,R@duan

9 comments:

armmean said...

haku hampir2 dpt menghapal lagu geng labun ni..sb. time diaorg wat video clip ni, aku kat sblh je(tiada dalam video)tgh wat pelan deklamasi angkasapuri,dgn pelan2nya..rasanya video ni yg ke 18x ke 20x diaorg nyanyi..hadeh.terngiang2smp. ke dpn pintu rumah aku..hampeh tul..

aman310 said...

bagus, satu lagi peningkatan...
erm...aku bukannyer nak komen aper la,,,tapi sebabkan aku akan dapat royalti dari : 1 helmet hitam
: 1 helmet oren
: 1 helai baju rempit huuhuhu...aku kena la komen jugak kan...tapi jgn lupa bayar royaltinyer erk..hhuhu...tahnia bro's

Anonymous said...

hayun jgn peduli sesape...lantak jgn peduli sesape yoppp...

pssst boss kalu tahu torek mengkeme ken nih..
Jiran sekampung

jawa peranakan said...

yop..
boleh masuk HITS 1 ni..

macam kenal je janggut mamat helmet hitam tu..

adlin aman ramli said...

macam lupa lirik je korang ni

Anonymous said...

sungguh menginsafkan saya, bila mendengar lagu geng labon ini...
kesian pun ada...

jiwa lara

Mak Su said...

yeah... yeahh... layanzzz

TempayanBudu said...

Salam..
Aku ingat aku jer yagn kuat belabon...komer pon samer jugok..bagus2..teruskan usaha..meh jengok teman punyer blog..
http://tempayanbudu.blogspot.com

putrizmia said...

aduhh...bila tgk video klip ni peralatan tu semua mcm knl la saper punyer...tangkap muat jer semuanyer..utk tuan punya helmet dan jacket mintak royalti lebih sikit..jgn lupa syer ngan org sini..hehehe..utk penyanyi dan pemain gitar lepas ni nk minta autograf k...huh leh wat album lepas nih...!!!mmg dh xder korje le tu ye..ke nk lepas tensen ngan korje..hehehe