26.11.08

.....INIKAN PULA TEMPAT BERMAIN

Klik gambar untuk kepuasan maksimum.

21 comments:

Tuhfat al-Nafis11 said...

yop... teman teringat nak balik kmpg jer niii..

Mak Su said...

menarik :)

jawa peranakan said...

JAGA-JAGA!!

SUNGAI TU ADA BUAYA!!

R@duan said...

Utk.pengetahuan sekalian.
Sebelah kiri sungai kampung saya, sebelah kanan pula kampung Tuhfat al Nafis.Sebelah kiri popular dengan pembuatan labu sayong, kanan pula buatan tekad, pedang, golok perak, dan keris.Biasalah tu, zaman dahulu ramai para seniman dan pengkarya yang duduk berhampiran istana, berkhidmat kepada raja. Kiranya saya dan tuhfat al nafis ada darah seniman la ni....konon je la! Ko jangan pulak perasan tuhfat al nafis !

R@duan said...

Cuti sekolah ni hotel motel rest house kat KK ni penuh la biasanya...

R@duan said...

-IKLAN-

Bercutilah di Kuala Kangsar.
Anda akan menikmati kepuasan maksimum.
Bandar DiRaja, Bandar Untuk Semua...eceh !

armmean said...

sy penah gak pegi kuala..pegi umah paklang saya, tokey minyak afiat..

Tuhfat al-Nafis11 said...

aik tokey minyak afiat tuu kene sebelah pak aku..jgn2 hang nii ader kene mengene kot...11.02.2006,24.06.2007...jgn tipu yer

Tuhfat al-Nafis11 said...

hek eleh yop...tojon sungey kang ...

armmean said...

betul.. gua ckp lu,tuhfat..nama paklang-Tn. Hj Ahmad Zakaria bin Hj. Khalid..ujung thn ni, kenduri kahwin anak dia..sepupu aku la..insyaallah, smp. nanti kat kuala..
(sorry tuan rumah) tetibe kiteorg wat mcm umah sendiri-kat blog org plak tu..hehehe)

R@duan said...

Dah jumpa sedara nampak?. Elok la tu, ,muka hangpa dua orang pun dekat nak serupa...

aman310 said...

erm...nimacam blog jejak kasih la plak erk,,
huhuhu,,,,aku pun penah jugak pegi kat lembah tu,,,tapi tu sumer masa aku pg umah nenek kawan aku,,,dah macam nenek aku sendiri dah aku anggap,,,iskh,,iskh,,,apasal alak aku terkenang2kg orang ni,,, ( mungkin ader sejarahnyer kot,,,)


huuhu....( nangis la konon,,,)

dina said...

Yeop, first time teman ngulo ke sini... dulu teman selalu pegi bendang kering rumah sepupu teman. jenuh juge le naik sampan tu... hehehehe

putrizmia said...

konpius la..ni segmen jejak kasih ke????hehehehe..

kamal said...

duan. ko nak hantar painting banyok mana pon boleh kakaka
di alu alukan :)

Tuhfat al-Nafis11 said...

udah ler tu wah oiii...ini bukan cobaaaaannnn...ini betul2 terjadi..
Aik Aman ko bila mase lak terjerumus ke lembah hina tuuu...

mk8 said...

Ngeok kampong lee tuu. Bila agoknye siap tepi sungai tuu. Jgn jadi mcm resort yg dulu tuu udah, hampehh jee.

R@duan said...

Satu projek mengindahkan tebing sungai di Kg Sayong sedang diusahakan dengan giat. Harap ia mendatangkan manafaat kepada penduduk.

rahmanraof said...

ma'ai, reunion ke ni..hahhaha..

tempayanbudu said...

Salam..cun jugok kampung aku kan..popular lar tok E dan abang su..bgs2..

Tuhfat al-Nafis11 said...

YOP BYK JUGAK PUAK LARAK...HAA APER LAGI BERSOGHEH/SOREH LA MIKE