18.2.09

ARTIS TUA SPA Q YANG CUN MELECUN tapi dia terlupa akan PANGGILAN KUBUR. aduhai makcik, bertobatlah...ada masa lagi nii...!!




Saya berharap artis tua cun melecun ini dapat melihat blog saya ini kerana saya amat meminati beliau. Saya tak sanggup dengar orang membuat tuduhan seperti 'dah tua nak mampos, tak sedar diri lagi ke?', ' rumah kata pergi kubor kata mari', 'macam barua' dan macam-macam lagi. Ada juga yang kata' ...maka tertipulah segala makcik dan pakcik di ceruk-ceruk kampung yang menjadi peminat pelakon ini...kaki mabuk arak rupanya'.


11 comments:

tempayanbudu said...

Bertaubatlah...

NASIRUDDIN BIN DIN said...

Cakap lebih kate dek deme nanti kite jage tepi kain deme pulok.nasib bukan nya ahli politik.kalau nak di ikutkan gambo ni boleh di jadi kan isu untuk menjatuh kerjaye seseorg tu.

Anonymous said...

astaghfirullah hal azimmmmmmmmm!

Anonymous said...

Beginilah agaknya kehidupan artis di luar sana. Bertaubatlah kamu wahai artis. Keseronokan dunia hanya sementara, kesengsaraan akhirat kekal selama-lamanya. Kembalilah pada Allah. Ya Allah, bukakanlah hati para artis supaya mereka menerima Islam agamaMu dan berjuang bersama-sama menegakkan Islam hingga hari kiamat. Amin.

Abdullah Yew.

dina said...

teman pun minat makcik ni yob, tak sangka dia ghope ini, teman ingat dia berlakon seksi dlm spa Q je... selalu citer lain dia jadi makcik2 je...

Ya Allah, buka lah pintu taubat untuk makcik ni!

hizim08@streamyx.com said...

Dah tua makcik ooiiii.Tengok di anak malu wehhhh.Dunia sementara je mak cik,yang kekal di sana..masih ada nyawa lagi untuk bertobat jangan tau buat saudah le...

usain bolt said...

tu berlakon kot yop..
gambo dia boleh takde ke?

usain bolt said...

sori..bukan BOLEH tapi BOLEN.. gambo dia BOLEN takde ke?

usain bolt said...

yop..kenal abdullah jones (kuantan)?

R@duan said...

usain bolt:
biasa dengar abdullah jones, pelukis Kuantan. mungkin ahli GAPs (gabungan pelukis seMalaysia) dan PESENI. dia hebat orangnya....

jawa peranakan said...

abdullah jones org yang hebat.. beliau ada sebut nama tuan dalam blog beliau..

seorang yang hebat macam abdullah jones boleh sebut nama tuan,maka pasti tuan juga seorang yang hebat..