11.2.09

Kerja MAT PHOTOSHOP


7 comments:

sEmut said...

hehe. lambang dacing patut tukar dengan katak je lepas ni.

tempayanbudu said...

salam...

Setuju dengan encik semut..

jangan buang gambar dacing tue..

cuma tambah sebelah letak katak puru, sebelah lagi letak katak pisang..

hahaha

kamal sabran said...

katak ong
ka
ting

8 said...

katak katak juga, jgn tak gi ke Bkt Gantang bila PRK nanti, kena khabor kat orang kpg tuu, yob kena buat hingor kat sana ,takut takut kulit deme nanti jadi kulit katak pulok kalau tak di khabor..

jawa peranakan said...

wah!! hebat la yop!!
warga perak pasti berbangga kerana perak telah mencatat sejarah apabila memiliki 2 MB dalam satu masa..

hebat..lebih dari org lain tu..boleh masuk RIPLEY'S BELIEVE OR NOT..

armmean said...

tul tu Tuan Jawa peranakan..sorg bekerja di rumah,sorang lg keja kat opis,masing2 dapat tempat..o.k la tu..Ni tandanya, 2-2 mau bekerja..ya!!kerja kuat!!hehehe...

jawa peranakan said...

ok la tu..kita ikut sistem diraja perak.. perak kan ada raja di hilir dan raja di hulu..

so MB-MB ni pun ikut la sistem tu.. sorang MB di hilir dan sorang lagi MB di hulu..

PS-nasib baik dua je MB..kalau sepuluh..tumpor yop..