5.3.09

APA KE HE?...yop PEKIDA PERAK..

"Nah kau.....!" Sapa orangnya ni yop?. Lain macam je rupernye. Nak jolok langit ke yop? EEii..geli...eeie...eeei !!

17 comments:

jawa peranakan said...

hahaha...
lawa songkok hitamnya itu..

armmean said...

jari sakit, kena pisauuu...auuu..

Tuhfat al-Nafis11 said...

JARI YANG SATU JER YANG DIA PANDAI GUNA... AGAK2 NYER MASE DIA TAHIYAT AWAL DAN AKHIR DIA SELALU PAKAI JARI TUU KOT..
TU PASAL LAIN MACAM JER ORANG LAIN TGK...
ENTAH2 CACAT KOT MAMAT TUU...HEHEHEHEHE

Anonymous said...

fuck you

r@duan said...

ada ke tahyat macam tu pulak!!!

tempayanbudu said...

Salam..

Saper ni duan..awok tok kenai..aper ke hei nyer roper itu..malu jer..

R@duan said...

ENTOH LE...TEMAN AMBIK GAMBO NI KAT BLOG ANAK SENGAT....

r@duan said...

PEKIDA rupanyaaaaa......

jawa peranakan said...

ooo..PEKIDA..
geng yang kebal tubuh dan boleh terbang tu..

Tuhfat al-Nafis11 said...

maner tahu dia dah terbiasa buat cam tuu kott...
ngancuk pekida rupanyer...
kalau masuk chandan tak berjari ler jawabnyer lepas nii..

jawa peranakan said...

kalau masuk hutan melintang,bukan jari sahaja yang akan dikerat..

R@duan said...

kote?

jawa peranakan said...

yop radu@an..
YA!! TEPAT SEKALI!!

Anonymous said...

http://cakcebor.blogspot.com/

Anonymous said...

kalau jari hantu panjang sejengkal, jangan langit hendak di jolok...

R@duan said...

Saya tak berapa pasti PEKIDA ni untuk apa. Ada siapa-siapa boleh beritahu apa fungsi PEKIDA ni? Ada yang kata Gengster Melayu, Ada kata pendakwah, ada kata persatuan adik beradik. Sapa boleh cerita sikit......

usain bolt said...

pekida adalah persatuan org melayu yang berlindung di sebalik semangat cintakan bangsa melayu untuk melakukan pekara2 yang mengarut..

biasanya mereka ini rasa tubuh mereka kebal dan boleh terbang..

tapi bila disuruh pegi ke gaza untuk ganyang zionis,tak mau pulak..

ternyata telur mereka tidak sekebal tubuh mereka..

maaf abang long-abang long,ayahanda2 dan atukanda2 pekida..

PEKIDA boleh ke TEPIDA..

PS-brader2 pekida..mati nanti mungkar nankir tak tanya apa bangsa kita..tapi mereka akan tanya apa agama kita..