30.3.09

NUR LEMBAH PANGSUN

...bersama gitarist Sarawak, Derih...mengalunkan lagu..'Srikandi Cintaku'
En Kalui..

Ini ahli kumpulan SEMARAK BARA, Zila, Cekna, Ilyana, Zura, Aneta, Zamzuri, Saini, Karu, Nina. Dah abis kursus, buat kerja la pulak, jangan asyik bernostalgia terkenang-kenang cerita selama masa berkursus!!!! ~ 15-26 Mac 2009 ~





8 comments:

usain bolt said...

WOW!!

armmean said...

peh!!..patut la, senyap semingguuu..mmm...

W@hid 2009 said...

Ni memang bebeno Nur Lembah nye...Dah lahir kat lembah,balik ke Lembah.... he,he,heee camni sebulan pun tak pe kursus...Nasib baik teman dah berpunye,kalau dak boleh kenai mengenei... He,he,heee gurou je..

W@hid 2009 said...

Logo tu mesti mike yang buat yakk..

bibir tebal said...

saya kenal jejaka berbaju hijau yang sedang melambai itu..

kamal sabran said...

yop! jom loken

W@hid 2009 said...

Ke Loken teman cari barang antik le.Yang teman heran selipar Jepun pun ada...he,he,heeee..Mcm2 ada..

W@hid 2009 said...

Eh,eh Gambor Kaloi pun ade,teman kenei benor le...ni sorang lagi pulang ke Lembah..Kat lenggong pun ada Nur Lembah,Teman ada pergi pasang talipon kat situ..