23.4.09

HANG SAPA...

Hang Buah....
Kih kih kih kih...


9 comments:

R@duan said...

bukan apa...masih teringat lagi filem Queen Of Langkasuka. Ketaatan yang tiada berbelah bagi Panglima sultan yg bernama Jarang mengingatkan saya kepada kisah Hang Tuah......

Nik said...

pe pe pun tahniah le pada org produksi thai tu...untuk banyak sebab!

W@hid 2009 said...

Ni macam silat arwah tok tambi je... heheheeeee Silat pulut...Ngapp kenyang,,

W@hid 2009 said...

Gambor Pok Cik tu mcm teman kenai je,mcm Pak Din Andika Pembuat Rebana Sayong....

R@duan said...

Aje ye....Pak Din Andika !

W@hid 2009 said...

Yop Duan!? Mike dah inter v u dgan dia ke?Banyok sejarah Sayong yang die tau...

NASIRUDDIN BIN DIN said...

Tu yang tengoh bersilat tu sape.
Mcm shery anok hj sharin je.

NASIRUDDIN BIN DIN said...

Teringat dulu.
teman mase bebudok. Teman pergi ke workshop rebana pak din andika tu.
Mase teman sampai tu dia tengoh repair rebana. Kat tepi dia ade banyok paku payong (paku tikan)terpakai yang telah di kumpul diletak dalam pingan. Teman pun tanye le dia.
Pak Din! Paku payong yang dah benkok2 ni nak buat ape...
Dia jawab ape tau..
Ambek le kalau nak. Buat minum dengan yagat kate..
Terkedu teman..He..he..he..

R@duan said...

kah...kah...kah...orang seni/kreatif ni biasanya kepala otak dia ada sikit gila-gila merapu....kah...kah....kah..