15.5.09

MARHAEN KUALA KANGSAR

Usop, masih tersenyum walau mengetahui bahawa senario politik di Perak sudah jadi seperti gampang.

13 comments:

jawa peranakan said...

aku lebih sokong kalau usop jadi MB..

Pencinta Pantai Bersih said...

Yop,
Usop ni selalu mancin kat Jeti Tambang ke Sayong ke? Gambar ni macam kat Lembah je..
Awok dah malah nak ngikot cerita politik deme tu. Getek beno dah rasanye..

R@duan said...

USOP SANGAT TAAT PADA SULTANNYA. KALAU SULTAN KATA BUBAR, MAKA BUBARLAH KATA USOP. KALAU SULTAN KATA LANTOK LE. LANTOK LE KATA USOP.

8 said...

Ajenya gitu yop.
Teman jumpa usop tuuu, dia kata lantok nya dema, dema dah gila teman ijak . Politik kat Pereak dah raban teben yopppp wehhh.

R@duan said...

tu le pase...kejor yop kejor ! teman kejor mike, mike kejor teman ! usop nengok ngoyen je ! tentu usop kata " gile dema ni, teman ijak ....bonyok dalam ayor sungei perak baru dema tau "

kome jangan main. usop kalau ngamok, buruk jadinyer...

kome ingat usop heran sangat ke dengan kome punya pangkat dalam politik tu....

Pencinta Pantai Bersih said...

Duan,
Nak tanya sikit..kome dulu Sekolah Teknik Persiaran Brash, Ipoh ke? STPM1983?

R@duan said...

teman lalu je kat seokalh teknik tu...he he he

Pencinta Pantai Bersih said...

ooo keme ingat kome Senior 2 tahun keme dulu. Bukan le tu. Memandei je teman yak. Jangan2, kome muda trang tang tang lagi.

R@duan said...

teman ngaji kat clifford -peretak-upsi-um (...um belum habih lagi, tengah pulun). ijak juga muda....

tapi teman lama di ipoh 12 tahun. S Teknik tu teman lalu 2 kali sehari he he he...

armmean said...

ini kalu di shave muke si usop, ramai pompuan kejor dia ni..hehe..senyum mcm xde masalah jer..

R@duan said...

armmean:
Mau idak!! Kat KK sapa tak kenei usop. glemer nii !!

Nik said...

ate...moh nyangat

Anonymous said...

one of the famous faces in kuale...
orang kuat di sekitar pekan kuala kangsar