21.6.09

LAYAN DIRI

Aktiviti melayan diri sendiri sedang dilakukan. Terapi. Luahan rasa, Tak ada siapa yang kontrol. Tak ada siapa yang bagi arahan. Aklu bebas. Tak ada siapa yang suruh buat begitu buat begini....ah bestnya layan diri.
.....ni la jadinya. Lantok le apa orang nak kata !


8 comments:

W@hid 2009 said...

Tu macam kambing Hitam yang nama Sirul ,mcm dah mati kena tanam je..

Pencinta Pantai Bersih said...

Yop, panjangnya buaya. kacukan anaconda kot hingga nak membelit badak sumbu.. eh awat badak sumbu duk dlm ayor pulak. kalau badak ayor tak de sumbu.. ooo mungkin badak sumbu tu dah jadi mangsa boya. Sempoi gajah bunting warna pink. Tapi apapun, gambar ni cantik. Ni water color ke cat minyak?

R@duan said...

akrilik

Nik said...

sempoi...

p/s..buat persediaan nampak! ha hu ha

NASIRUDDIN BIN DIN said...

Layan weh..
Jangan tak layan..

tempayanbudu said...

Salam..

Ate roper itu jadinyer..lawo jugok..heheh

Pencinta Pantai Bersih said...

Yop, moh balik Kuale. Ajakle famili (esp. wife) dan kekawan mike. Keme nak balik esok. Tiap2 minggu, balik... Tapi keme bukan sedara deroyan tau. Sedara sejati ni. Tolong kakak buat tempoyak dan apa2 je la kat dusun tu. Tapi kat Manong pun byk deroyan yak? Abang keme ada tinggal kat Felcra Bendang Kering tu. Dekat je dgn kg mike gamaknya..

R@duan said...

oohh...bendang kering !! ce tanya kat dema "kenei tak arwah Zon Bot...bawak bot tambang sayong/ kuala?... Bapak teman le tu ..!!

tapi teman tengah ni sibuk skit kat tempat koje, tu yang tak balik tu...nanti dua tiga minggu lagi balik kot..!!