5.11.09

MACAM-MACAM GILER ADER....



Sajak Abdullah Jones, "Perempuan Gemok di Sebelah Meja" membuat saya selalu terbayang bagaimanakah rupa dan bentuk bodinya. Memang benar....ia ehsan pemberian tuhan....
Lokasi: Sg. Klang, baru-baru ini perempuan ini tenggelam dek banjir.

9 comments:

Joe DaRaT said...

As,kum ??

Teman tabik spring la huraian tajuk ... TEMAN MEMANG ORG KG. APA NAK MALUKAN ! SAYONG LEMBAH KG TEMAN ! Suka sgt n rasa bangga ..

Joe DaRaT said...

Nak Pinjam bleh ??? Ayat tuh ..

R@duan said...

boleh jer...moh kita buat riuh kat KL ni...

roslaini saad said...

adusss..bila sebut perempuan gemuk...terasa laa pulakkk

R@duan said...

abdullah jones kata ia ehsan! pemberian tuhan, cikgu....cuba cikgu cari http://www.youtube.com/watch?v=rktRtd3abY8&feature=related
'sajak buat perempuan gemok di sebelah meja'

Bard said...

COOL LA BRO..

abdullahjones said...

whooooooo!!! nice one bro. salut!
saya akan curi ini.

NASIRUDDIN BIN DIN said...

Kelebihan yang ade pada si gemuk tak
ade pada si kurus.


he..he..he..

Pencinta Pantai Bersih said...

Ngapa le gamaknya, En Abdullahjones kata perempuan gemuk si sebelah meja adalah ehsan? Tapi kalau kata ianya beban, lagi le nanti kena hantam kot...hehe. Sebab saya pun gemuk juga..huhu...