16.12.09

MOH KE KUALE KITE....YOP !!

Ate, mak sedara teman, bapak sedara...tok led, pokcu, pakwe dan semua orang-orang kampung teman yang nak nengok teman nyembor cat spray kat dindin...datang le ke Kuale Sabtu nii....bukan teman je, ramei lagi yang buat macam-macam persembahan....ish datang je !! Kome tengok kat acara tu...atas !!

5 comments:

Anonymous said...

Weh...harap2 boleh balik kampung le teman hujung minggu ni...puh kiri puh kanan, lembutkanlah hati tunang teman supaya bagi teman balik kampung..

PPB

R@duan said...

ha ha ha tu kira 'seni budaya'jugak tu....(jampi serapah)

NASIRUDDIN BIN DIN said...

kat dinding mane mike nak nyeperay tu weh..

R@duan said...

Dalam bangunan di belakang Shell, Jalan Daeng Selili (dekat dengan pannggung wayang lama)

lanterajiwa said...

Ralat : Aturcara di poster ada kesilapan typo di ruangan aturcara. Sila rujuk aturcara di bawah.

Aturcara :

11.00 pagi - 6.00 petang : Graffiti oleh Raduan Norudin, karikatur oleh para kartunis, jualan produk seni. (masuk percuma)

8.30 malam : Persembahan teater, musik dan puisi. *Bagi menampung kos pementasan, masuk adalah dengan membeli poster Tembang Di Kuale bernilai RM10.00.