28.2.11

KIOSK

Akibat tak cukup maklumat! Maklumat yang diberi tak cukup atau dapat sedikit maklumat tapi tak mahu bertanya seterusnya, maka inilah jadinya. Aku dapat maklumat supaya mereka sebuah kiosk. Maka dalam gambaran kepala hotak aku ialah kiosk yang seperti biasa yang terdapat dimana-mana premis samada jabatan kerajaan atau swasta. Kiosknya biasa adalah 'simple', dan mudah diakses. Jadi rekaannya ialah kiosk berdiri ' stand kiosk' supaya pelanggan dapat maklumat cepat dengan capaian di kiosk. Rupanya bila dah siap, 'present' pada (tuuut)... kiosk lain yang dia nak! Gampang betul, buang masa aku sahaja. Yang dia nak ialah kiosk HRMIS!. Kalau kiosk jenis tu, pelanggan kena duduk berjam-jam, dan kena ada bilik khas sebab nak update Hrmis. Maka, terpaksa kena buat lain..... (Tuuuuut...) betul !

No comments: